---
2011-03-03 / 21:06:04 / Allmänt

Tog mig nyss en snabbdusch och ställde mig på vågen, har gått net 3 kg:)
Det är ju nånting i.a.f . Men har samtidigt druckigt Allévo och sen försökt göra magövningar och kört med hantlarna så mycket som möjligt när jag inte kunnat dra iväg på Step in.
Men ska börja träna nästa vecka:D

Har packat klart allting nu, ska se BB sen sova direkt, ska kliva upp 05:30 imorgon!
Ska bli skönt att få sluta tidigt imorgon!
Tar med mig datorn, fårse om jag fixar till något internet uppe i stugan.
Ska låna pappas trådlösa.

Annars får ni ha en toppen helg:)
Vi åker direkt efter jag slutat!

pusspåer!


Bild från Yran, galen kväll/natt !

1 Kommentarer
Emma:

Wow...vad duktig du varit som gått ner 3kg. Grattis.

Hur mycket väger du nu och hur lång är du? Du är en sporre för oss andra. Kram!



SKRIVET DEN: 2011-03-04 KL: 09:27:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: