wooho:)
2011-06-13 / 19:12:34 / Allmänt

Halloj!

Slutade 4,och det spöregnade imorse och jag hade mina regnkläder på jobbet så blev faktiskt bussen.
Men imorgon ska jag cykla och nu har jag köpt mig en cykelkorg!
Har även mina regnkläder här nu hemma!
Så är förbered tills imorgon.

Blev iaf ingen träning pga att jag & Mathias skulle upp på Resia och prata resa, tror vi har bestämt oss, vi ska dit innan 10 dagar och boka, skulle fundera över lite, vi ska gå på Ticket imorgon och se vad dem har för priser så vi kan jämföra!

Det vi tittat på var all inclusive, 4 stjärnigt hotell dessutom och havsutsikt, hur nice är inte det då.
Men dock ligger detta hotell ganska långt ifrån Centrum,så det är nackdelen med det hela, så vi fårse.
Tror vi vill bo i centrum, får se imorgon om vi hittar något bättre hotell inne i centrum:D Hoppas det!!!

GEMÄÄÄ nu..

Kommer kännas så jäkla skönt att åka iväg när vi båda jobbar hela sommaren!
Det är vi värda!


Hur fint?!?!?!??!:D:D
Vill åka utomlands nuu!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: