VÄRME!<3
2011-06-08 / 20:53:13 / Allmänt

Hallå:)

Idag har det varit en underbar dag!
SOl & VÄRME! äntligen, höll på att avlida idag ute på gården för det blir så himla varmt.
Hade på mig svin tajta jeans dessutom och fyfasen vad jag svettades, imorgon blir det shorts!
Synd bara att man har världens blekaste ben just nu, men orkar inte bry mig när det varit kasst väder här i Östersund.

Slutade 16, åkte hem och körde ett hårt träningspass, P90x gryymt!
Sen kom mamma förbi, och vi promenerade ner till Marité där Thomée stod, jättemysig båttur, och trevligt, :)
Haha känns bra att man är yngst av alla som jobbar i Odensala förskolor.
Kom nyss hem, ligger i soffan nu och tar det lungt.

Imorgon är det öppning för min del, sen ska jag dra på Step in och köra ett träningspass sen relaxa lite och ligga ute och sola ,funderar jag på:)
Fick även in skattepengarna idag:D pengarna rullar in som dem ska nu;)
tack & bock!

Fick också två biobiljetter av Mathias pappa & tjej som present! Tack så mycket:)

Såhär fräsch ser jag ut efter ett intensiv träningspass på 20 min på p90x

hahahah fyfan vad vidrig :D

Här kommer lite finare bilder från båtturen:)








0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: