värme!
2011-06-29 / 20:43:09 / Allmänt

ÅÅhh, vad det är skönt ute och vad skönt det är med riktigt värme!
Jobbade till 16 idag sen cykla jag till badet och körde ett hårt träningspass, så himla skönt!
Går toppen med träningen, trodde det skulle bli sämre när jag fick ont i knät men det har inte blivit det, har blivit mycket bättre också, förhoppningsvis kan jag kanske börja springa nästa vecka!

Cyklade hem i linne och det blåste skönt, kändes nästan sådär som det är utomlands!
Ska bli ungefär samma väder imorgon och jag har tidig dag så jag ska nog cykla hem till Torvalla till mor & far och lägga mig och sola på baksidan, kan som inte direkt sola här eftersom vi inte ha så bra gård:(
Så det blir det nog, måste passa på lite!

Fredag har jag stängning och sen ska jag dricka vin och gå ut med Sandra, ska bli jättekul!
Det var längesen vi umgicks så det är på tiden nu.
och på fredag är det 1 vecka kvar tills min bästa Therese kommer hem från Turkiet,
Lördag blire storhandling och sen är det inte så mycket mer planerat!

:)


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: