underbart!
2011-06-02 / 20:50:58 / Allmänt

Hade en underbar dag/kväll igår!
Så himla roligt att stå och titta på alla lyckliga studenter!!

Åkte till therese efter 4, studentskiva, och sen var det paketöppning!
Hon fick en Rihanna biljett av mig,hon kommer till Stockholm den 2a november. Kommer bli så grymt SKOJ:Dsåhimla roligt!!
Åkte in till stan sen och röjde,gick på fest sen var det trappan där marmelad orkestern spela och sjöng för alla studenter, drog på g3 jag och Therese, sen efterfest hos oss.
haha,körde singstar och hade riktigt kul:D

Tack för en helt underbar dag & kväll Therese<3!

Imorgon blire jobb, börjar 9 sen tog jag på mig stängning, har bara 10 barn på hela förskolan så tror det inte blir så sen dag :D
Ska handla och fixa lite inför lördagen då vi ska ha inflyttningsferre!
Ska bli kul:D

Nu ska jag titta på tv och ta det lungt, varit ute på en promenad också :)

bilder kommer imorgon :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: