Solen kommer tillbaka!:)
2011-06-26 / 20:52:34 / Allmänt

Kolla nyss vädret och det ska bli toppenväder till veckan!
Känns superbra:D!
Då slipper man cykla till jobbet i regn och i regnstället!

Imorgon ska jag fixa present till pappa, han fyller 59 på tisdag, nästa år blire storkalas eller;)?
Ska hem till mamma & pappa äta middag och fira pappsen.
Sen kanske det blir lite shopping om jag känner mig sugen, har sett massa fint när jag varit på stan på senaste, så är lite sugen faktiskt.

Ska snart titta på en film som börjar nu 21, sen kanske det blir sängen.
Ser framemot en härlig vecka i.a.f

Saknar min Therese som ligger roch steker i solen och blir brun i Turkiet:) avis!
2 hela veckor utan henne, hur ska jag klara mig? hihi det ska nog funka.
När du kommer hem blir det en riktig utgång vännen:)


Hyffsat bra ska det i.a.f bli! :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: