Ny cykel!
2011-06-16 / 20:28:52 / Allmänt

Äntligen har man sig en ny cykel!
Känns så himla bra!
Cyklade imorse till jobbet på den trögaste växeln, skulle växla ner och märkte sen att skiten var trasig, så cyklade med den tyngsta hela vägen till jobbet och det var så jobbigt och less var jag.
Åkte efter jobbet med mamma och köpte mig en helt ny damcykel på JULA!
Jätteskön är den att cykla med, längtar till imorgon då jag ska cykla;)

Har haft jättelungt idag, 5 barn och 1 till mellanmål haha:)
Imorgon är det bara jag som jobbar på min avdelning har 5 barn och sen går jag hem 13:30 och har inte ens barn efter 14!

Ska cykla hem direkt imorgon sen dra till Bibbi och fixa helt nya naglar!
Ska bli jätteskönt. Några som gått av dessutom så det ser inte OK ut.
Vi ska boka resan imorgon till Turkiet också jag och Mathias! woho!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: