myskväll:)
2011-06-17 / 21:57:58 / Allmänt

Halloj.

Blev en mysig fredagskväll, gick och åt på resturangen Viktoria!
Sen drog vi till Olearys uteservering och drack, jag tog ett glas rosé sen fick jag en gratis drink, en Saint tropez drink som bestod av rosévin blandat med fanta, en riktigt sommardrink med massa is i!
gött!

Är nu hemma och tar det lungt och lyssnar på musik, har precis druckigt nespresso kaffe och tagit en lite baylis.
Imorgon ska älsklingen klippa sig så jag följer med, ska träna innan hemma, kör p90x så himla satans jobbigt pass, men värt.
Älskar det passet!
Kommit igång så himla bra med träningen nu, hoppas jag inte blir sjuk, hatar det då tappar man bara allt!
Btw så har vi bokat resan nu till Turkiet, åker den 26/8 härifrån Östersund, känns helt underbart ska ni veta!

Hoppas ni får en mysig kväll!


1 Kommentarer
Anonym:

härlig blogg! men undrar hur du laddat hem P90X? eller har du köpt det?



SKRIVET DEN: 2011-07-02 KL: 22:22:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: