lugn helg:)
2011-06-12 / 11:31:03 / Allmänt

Hejsan!

Har haft en mysig och lugn helg!
Tränade skiten ur mig igår, riktigt skönt,tränade med Sandra. Sen relaxa vi lite i solen.
Har varit stört varmt hela helgen.
Ser på vädret att det ska regna senare idag fast det ska va jättevarmt,

Men hela veckan ska det regna:( Så känns inte så kul.
Men har en rolig vecka att se framemot, på onsdag ska jag klippa mig:D Sjukt slitet nu, på fredag blir det nya naglar! Skönt:)
Sen blir det såklart mycket träning!

Blir lugn vecka på jobbet,några barn som gått på sommarlov också.

Grillade iaf igår, sen gick jag och Mathias ner till Storsjön och satt vid vattnet.
Tog fina bilder:)







mamma & pappa :) haha


:)
Nu ska jag fixa till mig lite, sen dra upp på stan och försöka hitta ny bikini:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: