Happy!!
2011-06-14 / 20:19:57 / Allmänt

Hejsan!

Idag har det varit lugnt med barn och haft en bra dag!
2 fall av vattkoppor på våran avdelning idag också, haha:)

När jag slutade vid halv 4 drog jag till Step In och körde ett hårt träningspass, gud vad jag tycker det är kul att träna nu och det går så himla bra.
Tränar oftast själn nu också. Tycker det är skönt:)

Idag var Mathias upp till Ticket, NU har vi bestämt oss för 1 hotell.
Det blev inte det jag skrev om innan, utan detta är Kleopatra Dreams Hotel, har då All inclusive och då är det med frulle,lunch och middag, har typ 10 meter till stranden från hotellet, alltså bara en gata över sen är man på stranden! Det vart det bästa med allt!
Sen har vi egen bar på stranden där vi får dricka hur mycket öl/vin-dricka från 9-18 på dagarna, haha.. och hotellet äger även solstolarna så vi behöver inte betala för dem heller, finns ju inte så mycket att fundera på.
Ska boka resan på fredag!!:D
4 stjärnor är hotellet också, och det går från Östersund, vi ville egentligen inte åka, men blir massa mer kostnader om vi åker från Arlanda, så blir inte så, men det gör ju inte så mycket ändå!:)

Fick mitt sommarschema idag också, säger bara en sak,
kommer jobba skiten ur mig, och om jag inte hade åkt på en resa slutet av sommaren hade jag gått under.
bara så ni vet om det.



Kolla, där är vårat hotell och stranden precis nedanför, jag dör!:D

ååh, det är så fint!!:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: