Grattis Pappa!<3
2011-06-28 / 21:10:55 / Allmänt

Hejsan:)

Grattis på födelsedagen bästa pappa!
Har varit hem idag till Torvalla och firat lite, grillat och lite tårta!
Sen cykla jag hem i medvind, det är inte ofta man gör det, cyklar alltid i motvind..
Skönt i.a.f underbart väder. Solen värmer skönt!

Sitter och tittar på Allsång på Skansen, lite annorlunda nu när Måns är programledare, men jag tycker han verkar bra!:)
På fredag går alla mina kollegor på semester i ungefär 5-6 veckor, vet ni vad jag ska göra?
haha jag ska jobba hela sommaren, ska vara ledig 2 dagar varav hela sommaren.
Men det ska nog gå bra, börjar på Stallet nästa vecka då det är ihopslagning.

Imorgon jobbar jag 6:45-16 sen ska jag träna en sväng på Step In.
Sen får vi se , imorgon ska det bli 27 grader. NICE!






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: