Fredag imorgon!:)
2011-06-30 / 19:13:18 / Allmänt

Fredag igen imorgon!
Nice, ska jobba 8-17:30 sen ska jag cykla hem, fast ska in på Kvantum och köpa deras goda självplock sallad:D Eftersom jag slutar sent och sen ska jag upp på stan en sväng om jag hinner och sen ska jag ut med Sandra så kan det vara skönt att slippa stå och laga mat så ska plocka ihop en egen god sallad:D

Varit en härlig dag idag också, varmt och skönt!
Slutade 13:30 , cykla sen till Torvalla och la mig på baksidan och solade lite, sen passa jag på att äta lite middag där också.

Är hemma nu och bara tar det lungt, fundera på att köra ett träningspass av P90Xen sjuka pass, Ni som inte prövat ta och ladda hem och kör ett pass, ni kommer dö;)

Imorgon går även alla mina kollegor på semester, gud vad skönt ;) jag ska jobba hela sommaren, sen blire Turkiet den 26e Augusti, men är i.a.f ledig varje helg :)


haha fyfan är så jävla blek:D!
Måste gå och sola solarium tror jag.

En av mina nya bikinisar som jag har på mig:)

Fina rosor som jag fick på jobbet igår :D

5 Kommentarer
Linn:

Jag brukar faktiskt köra P90x de dagar jag inte är på gymmet. Grymt bra alltså!



SKRIVET DEN: 2011-07-01 KL: 21:02:28 URL: http://halsogladje.blogg.se/
s:

Köper man P90X eller vart kan man få tag på det? :)



mvh s



SKRIVET DEN: 2011-07-02 KL: 23:34:46
Marielle:

Jag har tankat hem det :) Från piratebay.

Sen lagt över det på en extern hårddisk så jag har den på tv:n :)



SKRIVET DEN: 2011-07-03 KL: 10:47:53 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
s:

då ska jag se om jag kan fixa de, tack för hjälpen:) bra blogg för reseten :)



SKRIVET DEN: 2011-07-03 KL: 17:29:24
Marielle:

Varsegod ingen fara:)!

Hihi tack vad snällt!<3



SKRIVET DEN: 2011-07-03 KL: 20:26:50 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: