finväder!!
2011-06-09 / 21:43:20 / Allmänt

Äntligen är värmen här!
Känns superskönt!!

Idag öppnade jag, gick bra och var faktiskt pigg imorse när jag klev upp!Skönt=)
Slutade 13:30, drog på Step in och körde ett hårt träningspass, sprang 30 min och hade på hastighet 12.0 nu, min kondis har blivit riktigt bra nu måste jag säga, känns as kul!
Körde rodden och sen magövningar på slutet.

Sen relaxa jag och la mig ute och sola & bubbla, så skönt,somnade nästan:)
Åkte hem och sen komhjärtat hem,åt middag,och sen gick vi ner till Storsjön och la oss där och vila i solen. Mysigt:)

Imorgon börjar jag 9, ska cykla till jobbet, ska bli as bra väder i helgen:D
Ska träna och köra på en vit helg!
Känns riktigt bra, inte en droppe alkohol förens Midsommar har jag bestämt!








Klagar inte på vädret iaf!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: