en dag kvar:)
2011-06-22 / 23:34:29 / Allmänt

En dag kvar nu till helg!
Ska bli skönt att få ledigt några dagar, kan behövas!
Haft dock lungt idag, och får lite barn imorgon med.

Har varit med bästa Therese idag, gick en promenad sen bort till Max och köpte en glass sen pratat om allt!
Hon åker till Turkiet på fredag och blir borta 2 veckor åh vad jag kommer sakna dig gumman!
Men vi ses när du kommer hem och då blire en riktigt utgång tillsammans!<3

Imorgon ska jag jobba 8-16:30 sen cykla hem fort och byta om sen åka iväg till Fåker där Mathias gammelmormor bor och fira lite Midsommar med henne och hans släkt.
Sen blire ut med båten på fredag! Mysigt det ska bli, dock har jag sett att vädret ska bli kasst. men men!

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med älsklingen och sova!

puss & godnatt!


älskar dig bästa vän<3!


1 Kommentarer
theresé.:

tack för ikväll fina du. jag kommer att sakna dig!

vi ses när jag kommer hem. älskar dig <3



SKRIVET DEN: 2011-06-23 KL: 00:27:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: