åskar...
2011-06-07 / 21:20:32 / Allmänt

Hejsan!

Herregud vad det har åskat idag, när vi gick ut på eftermiddagen på jobbet dundra det till, sen har det hållt på sen nu, och bara för 40 min sen så small det skitmycket, har aldrig i hela mitt liv tror jag varit med om någon sån här åska,lät som det var krig utanför. och blixtrar som kom rakt in genom fönstret,sjukt coolt men läskigt.

Therese kom hit och fira mig, åt lite tårta och fick fina smycken och jättefina rosor:), '
Tack gumman<3
Följde henne nyss till bussen, vi sprang, åska och blixtrade haha.as rädda!

Tänkte köra ett träningspass på p90x på dvdn, men måste vänta ett tag,
sen ska jag nog sova, börjar 6:45-16 sen kl 18 ska vi åka thomé båten, och få äta.
Trevligt,men jag hoppas det inte ska åska eller vara dåligt väder imorgon.

Ska berätta något kul,jag och Mathias ska åka utomlands sista helgen i augusti, och är borta en vecka!
Ska bli så himla skönt, jag jobbar hela sommaren så kommer bli jätteskönt att få åka iväg, på fredag ska vi dra upp på en resebyrå och snacka lite , vi har kollat mest på Turkiet men får se var det blir:)

Skulle egentligen åkt iväg med Therese,men gick inte eftersom jag jobbar hela sommaren, :(
Men vi ska antingen åka till Sthlm eller Göteborg i sommar:)

Detta fick jag av ett barn idag på min avdelning:Dsötva?


haha , gulligt va :D en älgostyvel:D

lite smycken av Therese, fick även inflyttningspresent av hon, kaffemuggar, & espressomuggar! Tack älskling!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: