26/6
2011-06-26 / 11:11:17 / Allmänt

Hejsan!

Söndag idag, häärligt, eller?
Kom hem igår vid 18 tiden, från båten.
Har haft jättemysigt på Rönningen, det var trevligt, skönt att komma bort från stan en liten stund.
Kollade på filmen Svinalängorna, riktigt bra film!

Idag jobbar Mathias, och jag sitter och diggar Rihanna konserten, ska bli sjukt att jag & Therese ska se henne live sen:D
Ska cykla till badet sen tänkte jag och träna lite, btw så har mitt knä blivit mycket bättre.
Men ska inte springa på några dagar, ska nog vänta tills slutet av veckan och känna efter.

Imorgon blir det jobb 7-16 sen in till stan för att köpa present till pappa som fyller år på tisdag!
Blir en lugn vecka på jobbet, så lite barn nu, sen ännu nästa vecka ska vi va på en annan förskola som är större där vi är ihopslagna!

Ne nu ska jag diska och sen cykla till badet!
Ha en bra dag


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: