23/6
2011-06-23 / 21:13:21 / Allmänt

Halloj!

Äntligen helg!
Idag har det varit riktigt lungt på jobbet, mitt sista barn gick hem vid 15!
Sen fick jag sluta vid 4 så cyklade hem och bytte om, sen kom Mathias mormor och hennes man och hämta upp oss, sen åkte vi ut till Fåker där Mathias gammelmormor bor som är 95 år där vi åt smörgåstårta, jättegott!
Det var trevligt.

Hemma nu och får äntligen slå mig ner i soffan, har diskat, packat ner lite inför imorgon och så.
Åker imorgon runt 12 med båten, ska bli så mysigt!
Vädret ser dock inte så lovande ut, men men!

Har inte så mycket intressant att skriva om faktiskt så jag tror jag slutar här!
Hoppas ni får en underbar Midsommar och får äta god mat!

Pusspåer:)

Lägger ut bilder på lördag när vi kommer hem!


haha, visst är mina syskon söta?
Fick en försenad present, lite godis och 2 biobiljetter, nu har man 4 bio biljetter:)


Sjukt goda!

1 Kommentarer
Anneli:

Goda tårtor och trevligt med lite båt i morgon :)



SKRIVET DEN: 2011-06-23 KL: 23:29:02



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: