21/6
2011-06-21 / 20:47:41 / Allmänt

21a juni och regn och as kallt ute.
Vad fint att det är sommar i Östersund nu va, eller så inte..
Jobba 7:45-16 idag, sen cykla jag i motvind och spöregn till Step in, träna i 30 minuter, sen ville jag dö, så satans ont i mitt knä, ville börja lipa när jag hade sprungit klart.
Har överansträngt mig garanterat. Så nu ska jag äta Ipren/alvedon i 1 en vecka, och inte springa, känns hyffsat surt när man fått igång konditionen på topp, men men.
Får träna andra saker helt enkelt.
Lite mer styrka och kanske simma något.
Blir nog bra!

Var därefter hem till Mamma och åt middag, sen åkte vi till pappas kusin, Erika där min kusin Samuel och hans familj var, och lilla Angelina, så söt, ååh ibland vill man ha en liten bebis och snusa på:) hihi
Tur man får låna ibland och mysa;)

Imorgon öppnar jag och jobbar till 13:30 sen ska jag vara med Therese.
Ska nog köra lite magövningar här hemma imorgon, vill inte komma efter med träningen som går så riktigt bra för mig nu!!!!

lite bilder





Angelina , sötnosen:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: