21 år!
2011-06-06 / 21:51:24 / Allmänt

Grattis till mig idag:)
Fyller 21 år , vilken rolig ålder va?
haha :) Har haft en jättebra dag, och fina presenter!

Vart bjuden på middag hemma hos Mathias mamma & mats! gott.
Mamma och Pappa kom hit också och fira mig och fick tårta:)
Therese skulle komma hit men bilen har gått sönder.Men imorgon syns vi <3

Imorgon blir det jobb 8-16:30 , sen blir det träning!:)
Ska inte dricka förens Midsommar nu tror jag,måste ta och tagga ner!
Ska träna och bara ta det lungt!

Dagens Outfit:
Banduebh:Ginatricot
Vitblus: Ginatricot
Jeans:Vila
Sandaler:Köpta i Sthlm.



hahah, hade ingen tårtspade kom på det precis när jag skulle ta fram tårtan.
Så är det, man kan inte ha allt när man nyss flyttat in,gick lika bra med stekspaden:Dhaha



Fick iaf detta:)
Receptbok, elvisp,pajform,trisslotter,pengar, regnställ, klocka och rosor från älskling
,
sen hörde jag att det kommer ett paket från mina söta syskon från Malta i veckan, spännande:)

1 Kommentarer
Anonym:

Grattis :)



SKRIVET DEN: 2011-06-06 KL: 22:40:48 URL: http://Sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: