19/6
2011-06-19 / 13:44:42 / Allmänt

Hallå!

söndag idag och imorgon börjar en härlig och ny vecka.
Har lite med barn denna vecka med, ska dock jobba lite på den andra avdelningen Tuvan för dem har fullt med barn.
Igår tog vi det lungt, drack lite vin och spela Guitar Hero och jag sjöng, riktigt kul faktiskt, sen titta vi på film.

sov ut riktigt länge idag, så himla skönt, det gör man inte direkt varje dag ;)
Ska upp på stan snart och titta på någon present till dom två jag jobbar med :).
Sen får vi se vad man hittar på, ska städa lite här hemma också.

Imorgon jobbar jag 8-17:30 sen ska jag träffa Therese, hon åker utomlands på fredag och är borta i 2 veckor:( kommer sakna dig, önska jag kunde följa med också!
Synd bara att man inte kan ta ledigt nu eftersom mitt sommarschema är redan lagt, men men, slutet av sommaren åker jag och Mathias:D Längtar till den 26e augusti nu!!




haha lite av våra spel ;)

2 Kommentarer
Theresé:

jag kommer att sakna dig med vännen.

vi får se till att åka nästa gång! <3



SKRIVET DEN: 2011-06-19 KL: 14:49:11
Lisa:

åhhh vill också ha The Beatles-rockband!!!



SKRIVET DEN: 2011-06-27 KL: 20:21:32



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: