18/6
2011-06-18 / 11:18:44 / Allmänt

Hej!

Vaknade vid 9 imorse och var pigg, konstigt, haha.
Har blivit så pigg av mig nu när man kliver upp mellan  6-7 varje morgon och sen när man tränar hela tiden. Så skönt.
Men en annan sak som inte är lika skönt är att jag börja fått as ont i mitt knä igen.
Jag spela fotboll förut, och då sträckte jag mitt ledband, och nu varje gång jag tränar så springer jag mycket, och har fått så himla ont.
Jag orkar inte att det ska bli något skit med mitt knä så jag inte kan träna!:(

Idag ska älsklingen klippa sig, om ungefär en timme, så jag följer med, sen ska vi dra till Dollar Store som öppnade igår, där kan man fynda billiga saker:D
Sen kommer Mamma och Pappa och ska laga en sak och fixa min cykel!:)

Vi hörs sen:)
Hoppas ni får en bra dag.


2 Kommentarer
Anonym:

Inte skönt de där med knät. Mitt ledband gick av :(



SKRIVET DEN: 2011-06-18 KL: 12:20:17 URL: http://Sofiahellbom.bubbleroom.se
..:

dollar store öppnar inte förns på onsdag?



SKRIVET DEN: 2011-06-19 KL: 21:30:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: