12/6
2011-06-12 / 18:56:13 / Allmänt

Imorgon är det ny vecka igen, veckorna går alldels för fort.
Men det är skönt på ett sätt!
Imorgon ska jag börja cykla varje dag till jobbet,har gjort det ibland, hatar dock min cykel men får faktiskt leva med det nu.
Ska köpa en cykelkorg imorgon iaf.

Imorgon slutar jag 16, ska träna en timme tänkte jag.
Sen ska jag & älsklingen dra upp till Ticket & Resia och titta på resor till Turkiet.
Vi ska ju åka sista helgeni augusti,så ska dit och prata med dem och se vad som finns för bra priser osv:D!
Det går flyg som vi sett från Östersund till Turkiet,men vi har bestämt oss för att åka från arlanda, för resorna från Östersund går alldels för sent,och det suger att komma fram mitt i natten.

Har i.a.f fått ledigt för min chef och det känns så himla bra!:)
Har man verkligen något att se fram emot hela sommaren.

Snart kommer Mathias pappa & tjej och ska fika hos oss.
och jag ska ner till tvättstugan och hämta tvätten!


2 Kommentarer
Ann-Sofie:

Dom har jätte fina cykelkorgar på indiska =)



SKRIVET DEN: 2011-06-12 KL: 19:08:45
Marielle:

Åh har dem:D?

Hur ser dem ut då? och vad kostar dem?:)



SKRIVET DEN: 2011-06-12 KL: 19:18:12 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: