11/6
2011-06-11 / 10:27:16 / Allmänt

Hej bloggen:)

Igår stängde jag, och vilken underbar dag, sol hela dagen, kan säga att jag bränt mig lite, haha!
Var ute hela dagen på gården, så härligt:)

Sen cykla jag och älsklingen hem till Pappa & mamma, vi åt grillat med pappa,medans mamma var på lite fest.
Cykla hem vid 9,och titta på film, sen somna jag runt 11, helt slut:) haha
Vakna 9 imorse, är pigg och ska på badet och träna,sen bada och relaxa lite, sen vet jag inte vad jag ska göra!

Blir en lugn och skön helg:)
Idag är det jättefint väderoch varmt ute.

Jag hoppas någon orka följa med mig och träna nu,annars får jag cykla iväg själv:)

Puss vi hörs sen!


1 Kommentarer
malin:

min fina vän <3 loooove!



SKRIVET DEN: 2011-06-11 KL: 19:04:48 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: