söndag!
2011-07-03 / 15:54:47 / Allmänt

Hallå!

Söndag igeen...
Klev upp 10 idag, åt världens godaste frulle.
Sen drog vi på dollar och köpte lite nödvändiga saker.
Har städat, bäddat rent i sängen och plockat ihop saker.

Så nu är det fint här hemma igen;)
Var upp på stan sen och fyndade ett par vita vanliga converse inte äkta dock på Scorett, sen
ett par pilotbrillor på stadium!
Btw så har jag och Mathias betalat in hela vår resa nu känns så himla gött:D
Är så glad att jag sparar pengar och lägger undan pengar, tycker jag är jävligt duktig på det. Har ändå hyffsat mycket pengar kvar ändå från att ha betalat räkningar och resa osv.
STOLT TJEJ!!

Imorgon jobbar jag 7-16 ska dra och träna på Step In efter jag slutat!
och ikväll blir det nog ett pass på P90X :D




:)

2 Kommentarer
Anonym:

vad kostade skorna? :)



SKRIVET DEN: 2011-07-03 KL: 16:48:21
Marielle:

Dom kostar 300:- så var det 50% rabatt på dem så 150:- bara :)



SKRIVET DEN: 2011-07-03 KL: 19:36:00 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: