PARTY med Therese<3
2011-07-08 / 18:21:24 / Allmänt

Ikväll blire utgång med bästa Therese!!<3
Hon kommer till mig ikväll och jag längtar supermycket.

Idag har vi haft 0 barn, från den förskolan jag jobbar på, så jag var med andra barn som jag inte ens kände.:P
Har varit sån otrolig seg dag och den har gått så segt på eftermiddagen.
Men fick dra hem en timme tidigare för att de var så lite barn..

Var upp på stan och köpte lite saker.
Jordgubbar och choklad som jag ska doppa i sen :D
Gött.

Håller på att lagar mat nu, det blir kyckling & klyftpotatis:)
Blir nog gött.

Hoppas ni får en bra kväll!
Det ska jag iaf ha:)

Ska ta mycket kort ikväll, kommer dock se ut som ett spöke när jag är med therese ikväll;) haha

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: