home sweet home!
2011-07-24 / 13:57:04 / Allmänt

Hej:)

Var i stugan sen i onsdag, och igår åkte jag hem, med Mattias och Sofia!
åt lunch med släkten på hotellet i Gäddede sen kom dem och hämta mig, åkte hem till Östersund och sov i Torvalla.
Drack lite vin och sen drog vi ner på Stråket i det sjukt trista vädret och det spöregna och det var så tråkigt.
I år stänger dem även öltälten kl 01:00 vad fan är de för tid då?
Herregud vad roligt!

Ne vi åkte hem efter att ha tagit en cider i Olearystältet.
Satt och titta på lite film sen gick vi och la oss.

Har precis suttit och kollat resa till Sthlm, vill försöka hinna med en liten tripp eftersom jag inte ha tänkt att gå på Yran något.
Ha planerat att åka med Sandra, så vi får se om vi bokar något snart:D
Blir mitten av augusti isåfall:)

Therese kommer och hämtar mig och skjutsar hem mig ner på stan, sen ska jag och älskling mysa!
Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag resten av veckan!

:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: