HAPPY!!
2011-07-14 / 19:26:15 / Allmänt

Är så himla GLAD så ni anar inte.
Min älskade storasyster flyttar hem i mitten av September till Sverige, helt sjuukt!
Hon har bott på Malta i 7 år, hur sjukt är inte det :D?
och nu ska hon flytta till Sthlm som ligger ungefär 6h med tåg och 1h med flyg från mig!
Åh jag är så himla glad.
Ska åka ner direkt när hon kommit till Sthlm!<3

Har iaf jobbat idag, lugnt som vanligt.
Slutade 16:30, drog hem och vilade i 30 min, sen åt jag och nu har jag packat inför imorgon.
Jag och Therese drar till Knöva och ska mysa i husvagn och sola och bara ha det skönt.
Snacka och dricka lite rosévin. Hon och jag!

Ska snart köra ett träningspass och sen får vi se!
Imorgon börjar jag 7:30 men ska dra på jobbet tidigare, slutar 14 men ska få gå vid 13!
Drar hem och sen kommer Therese och hämtar mig, då vi drar till Lillänge och handlar lite sen drar vi!
Skönt de ska bli att komma ifrån stan.


jag & mina fina syskon! <3 älskar er:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: