5/7
2011-07-05 / 19:35:22 / Allmänt

Hej!

Idag har jag jobbat 8-16, klev upp i god tid imorse, när jag var påväg att cykla imorse och upp för den långa backen så hoppar hela min kedja, får panik och försöker få på kedjan och ser sen att jag är helt svart som fingrarna.
Helt sämst går det och klockan tickar, fick panik och ringde mamma såklart.
haha
Lämna cykeln och sprang till bussen, kom dock bara 5 min försent.
Hade även bara 4 barn till frukost så det gick ju bra!;)

Har lite barn hela denna vecka och nästa så vi har planerat in massor med roliga saker vi ska göra med dem!
Åkte och träna efter jobbet, nice:)

Är jätteskönt och varmt ute nu.
Imorgon ska det bli jättebra väder!:D


i våras när jag sprang ute ett tag ganska mycket!
Mathias hade tråkigt och följde med och fota mig.. kul

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: