4/7<3
2011-07-04 / 18:37:48 / Allmänt

27 månader idag med mitt hjärta!<3
och jag är fortfarande lika kär!
Jag älskar Mathias!!<3

Idag var det första dagen på Stallet och hopslagningen av alla förskolor i Odensala.
Har gått hur bra som helst att jobba, lite barn och varit ute hela dagen.
Imorgon ska vi gå iväg med barnen på en liten utflykt också.

Var och tränade efter jag slutade och körde ett stenhårt pass, sprang även idag, var 2 veckor sen nu.
Gick jättebra, kände av pyttelite, men ska inte springa lika mycket nu.
Imorgon tar vi nya tag och kör ett träningspass till;)
ÄLSKAR ATT TRÄNA!!:D

Längtar till fredag då min älsklingsvän kommer hem:D Bästa Tess!

Idag lagade jag min favvomat , korvstroganoff och ris:d MÖÖÖMMA!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: