30/7
2011-07-30 / 16:20:40 / Allmänt

Hallå!

För ett år sen såg jag bästa Lasse Winnerbäck på yran<3!
Känns så sjukt tråkigt att man inte ska gå, men samtidigt vill jag inte när min syster inte är hemma varje sommar som hon brukar vara :(
Gick varje dag med hon på stråket förra året och på yran och det var så kul!
Önska hon var här nu!!!

Har iaf precis varit ute med Therese, har suttit i badhusparken, gick på stan och köpte en god sallad som vi plockade ihop själv, och sen satt vi nere vid vattnet och åt den.
Hon gick nyss, eftersom hon skulle köpa biljett, hon ska ju som sagt ut ikväll!:)

Ska i.a.f få vara lite barnvakt imorgon, ta hand om mina goa kusiner.
Får se vad vi hittar på, hade velat dragit på badet när de blir så fint väder!:)


Precis för ett år sen!:)
Saknar min fina syster!<3 lovelovelove

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: