30 grader!
2011-07-06 / 17:17:31 / Allmänt

Skoja inte att det är tokhett ute.
Idag börja jag 8-13
kort dag :D
Åt frulle på jobbet med barnen sen tog vi bussen till Jamtli där vi var på förmiddagen, titta på alla söta djur och sen fick dom leka.
Varit ute hela dagen.
Åkte tillbaka till förskolan och åt lunch sen cyklade jag hem och la mig på gräsmattan och solade! Så skönt.

Hade som sagt hur mycket tvätt som helst idag, ligger och gruvar mig på gräsmattan och orkar inte gå ner till tvättstugan och stå där och hänga tvätt.
Men vet ni vad, då har älsklingen tvättat hela förmiddagen så allt var klart :D
Blev så himla GLAD haha.. Var inte alls pepp på att hänga tvätt i detta fina väder.
Åh vad jag har världens bästa sambo!

Ska snart dra och köpa en god sallad sen hem och äta den hos Mathias mamma!
Imorgon ska det bli lika bra väder, jobbar 7:30-17 sen ska jag nog träna!

Har på mig detta nu i.a.f :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: