30 grader!
2011-07-28 / 19:18:34 / Allmänt

typ hur varmt ute som helst.
Hade sjukt kul igår i.a.f Sandra övertala mig att gå ut, så fick bli så, den sista dagen på Stråket innan man måste betala in sig vilket jag inte ska göra:)

Hade jättekul, Sandra kom hit, vi drack och hade kul och dunka musik.
Sen drog vi på förferre sen ner till Stråket.
Tänkte inte alls på att jag skulle jobba idag, haha, blev lite för mycket tror jag.
Men det var det värt!

Höll dock på att dö när klockan ringde imorse, trodde det var ett skämt.
Orka inte cykla så tog bussen, har bara varit lite trött idag, men har varit lungt som vanligt
så gick bra att jobba:D

Imorgon jobbar jag 8-13, har bara 10 barn samanlagt i hela huset. Så blir väldigt lugn jobbdag.
Funderar på att dra på badet och ligga och bada & sola om det blir fint imorgon.
Har inte tränat denna vecka för jag har haft ont i halsen, men nu är det bra igen och nästa vecka blire hårdträning, kanske till och med lite i helgen:D










0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: