29/7
2011-07-29 / 19:38:49 / Allmänt

Hallå!

Igårkväll var jag ut med mathias kompis, vi åkte båt och låg precis utanför badhusparken, så vi satt och kolla på The Sound och Slagsmålsklubben, svinbra ljud och gratis förstås;)

Fredag idag och har varit otroligt skön dag på jobbat 8-12 ;)
Sjukt lite barn..
Drog på badet och var där i någon timme, sen kommer det massa moln så jag drog hem.
Mathias har varit ute och åkt båt hela dagen, hade jag också velat när jag sluta så tidigt, hade till och med kunnat tagit ledigt:(

Har sjukt tråkigt, och är sjukt rastlös, ligger bara här hemma.
Sjukt sugit att man måste betala 600:- för att komma in på yran. så satans dyrt.
Aja, jag och Sandra kanske dra till Sthlm i augusti, en helg!
Därför känns det extra bra och spara pengar bara för jag inte går på Yran i år, Sen drar ju jag och Mathias till Turkiet, åh vad jag längtar, ska bli så myysigt!<3

Kommer i.a.f bli en lugn helg, imorgon blir det sol&bad med Therese.
Sen lite träning på söndag och städa massa!
:)

pusspåer.

3 Kommentarer
Niles:

Hallå, tänkte stanna förbi dig en snabbis och fråga hur dagen varit?



SKRIVET DEN: 2011-07-29 KL: 20:16:23 URL: http://dirtyhome.blogg.se/
i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!



SKRIVET DEN: 2011-07-29 KL: 20:16:25 URL: http://prinsesc.blogg.se/
Samira:

Fin blogg! Allt bra med dig? :)



SKRIVET DEN: 2011-07-29 KL: 20:28:59 URL: http://nattstad.se/samiramaria



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: