2/7
2011-07-02 / 23:37:09 / Allmänt

Halloj!

Igår blogga jag inte eftersom jag inte hade någon tid till det.
Hade stängning men sista barnen gick hem vid 16 så cykla hem efter det.
Köpte en sallad på Kvantum sen drog jag hem och åt , fixa mig och sen tog jag bussen till Sandra, där vi drack och snacka!
Jättetrevligt.
Drog på SOLO och tog en drink sen drog vi på Marité och dansa gärnet!
Riktigt roligt var det.

Idag vakna jag ganska sent, men det är skönt att sova ut!:)
Drog på stan med Hanna och tog en jättegod sallad på pause, satt där i 2h och pratade, det var mysigt!
Åkte sen och storhandlade med Älsklingen och mamma följde med.

Kom hem gjorde tacos och sen drog jag och Mathias på bio, Super 8 , den var faktiskt rikigt bra!

Nu ska vi titta på film och bara mysa.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: