25/7
2011-07-25 / 16:33:24 / Allmänt

Hejsan!

Idag är jag ledig från jobbet, så det är skönt!
Fick veta att vi hade bara 4a barn ändå,haha :)
och ska ha det troligtvis hela veckan.
Gaah vad segt, men jag jobba i.a.f med Sara & Sandra så det ska bli kul!

Håller på och tvättar, sen har vi varit på stan en sväng sen till Ö&B och handlat lite nödvändiga saker.
Ska ner på Stråket och äta, jag och Mathias, imorgon börjar jag 9-18:30, får se om det är så sena barn, tror inte det.
Torsdag börjar Yran, men i år skippar jag det och sparar pengar istället.
Känns skönt när man ser att det ska bli dåligt väder också! haha.
Inga artister som direkt lockar en heller.

Om 33 dagar drar vi till Turkiet, åååh vad jag längaaar:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: