19/7
2011-07-19 / 16:37:22 / Allmänt

Hejsan:)

Igår blev det inget bloggande, slutade riktigt tidigt och åkte och tränade i ungefär 1½ timme! Riktigt skönt.
Är så glad att jag håller igång med träningen och inte varit sjuk på hur länge sen som helst, minns knappt när jag var sjuk sist:D

Kom hem och duschade, tvättade och sen tog jag bussen till Torvalla där jag var bjuden på middag hos farbror Kjell & Lena, där min syster & fredrik var med deras barn också!
Åt grillat och världens godaste sallad!
Drack goda drinkar och det var jättemysigt!
Tog 22:20 bussen hem och sen gick jag och la mig.

Började 8 idag och skulle ha jobbat till 16:30 men fick sluta en timme tidigare, hade inga barn kvar så fick sluta då!
Ikväll ska jag packa lite och bara ta det lungt.
Imorgon efter jag slutat kommer mamma & pappa och hämtar mig sen åker vi till stugan.
Ska bli riktigt skönt att komma bort från stan några dagar, dock tråkigt för Stråket börjar på fredag och alla öltält är öppna då.
Men men får gå till veckan /nästa helg istället!

Nu kommer lite bilder från igår






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: