12/7
2011-07-12 / 19:57:56 / Allmänt

Hejsan!

Idag har det varit en blåsig och kall dag:(
Ska dock bli sol och 22 grader i helgen:D

När jag sluta jobbet så cykla jag hem, älsklingen hade börjat med maten sen hjälpte jag till!
Vi gjorde kassler/broccoligratäng!!
Så jäklans gott, min favvoritmat :)

Sen hade älsklingen gjort rabarberpaj och vet ni vad han hade lagt ovanpå?
Vitchoklad, testa det så sjukt gott.
Sjukt mäktigt så en liten bit räckte gott och väl!

Imorgon börjar jag 8-16 sen ska jag åka och träna sen ska jag på bio, ska se SISTA Harry Potter filmen med Robin & Josefin, shit vad spännande! Längtar!! 20:45 börjar den.




1 Kommentarer
F A N N Y:

SVAR: Jag laddar inte ner Pretty little liars utan jag kollar online. Kolla min blogg om några timmar så har jag lagt upp det :)



SKRIVET DEN: 2011-07-12 KL: 22:05:15 URL: http://fangster.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: