1 dag kvar:D
2011-07-07 / 20:06:05 / Allmänt

1 dag kvar tills bästa vän kommer hem:D
Fyfan vad jag ska kramas!! Saknat henne så mycket.
Åh vad vi kommer babbla tillsammans, saknar våra pratstunder!

Idag har det varit en sjukt varm dag, vi har varit ute heeela dagen såklart.
Fick med oss macaroner och sallad till lunch och gick ner till Storsjön, hade bara 3 barn så var jättemysigt!
Bada fötterna och hade det jättemysigt.
Gick tillbaka med ett av barnen som sov, sen låg jag ute i gräset.

Fick slutade lite tidigare eftersom det tog slut på barn så fort, skulle dragit och tränat ett pass på badet men hade sån huvudvärk och sjukt trött, och så sjukt mycket folk i stan nu när det är fotbollscup!
Men jag körde ett bodywork pass hemma istället och det är minst lika bra!

Har duschat och smörjt in mig med massa kräm nu när man fått massa färg och bränt sig lite haha..
Imorgon jobbar jag 9-17 sen ska jag på stan och köpa lite saker inför kvällen när Therese kommer:D
Kommer bli så MYSIGT!!
<3

Jag och Hjärtat<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: