tröttast.nu
2011-01-26 / 18:42:35 / Allmänt

Hallå,

förlåt för sämst uppdatering, men så är det, ibland orkar jag inte ens sitta vid datorn.
Skulle bara jobbat förmiddagen idag, men sen fråga dem om jag ville jobba till 16:45 så tog på mig det såklart, så jag jobbde från 8:45-16:45. Samma tid blir det imorgon.
Och fullt med barn har vi även haft idag.

Gick hem när vi fått slut på barn och var hemma efter 17 , låg och vilade i sängen, somnade aldrig riktigt till, tur är väl det eftersom man snart ska lägga sig igen, haha ...
Fick även en mycket efterlängtad lön idag :D det var skönt.

Så på fredag drar jag och Malin ner tidigt till stan för att shoppa lite!

Nu ska jag ta mig något att äta!

Hoppas ni haft en bra dag.

:)puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: