trött!
2011-01-06 / 21:45:56 / Allmänt

Börjar bli riktigt trött, var kanske inte så smart att jag drack kaffe typ nyss.
haha, tänkte ta mig ett riktigt bubbelbad i jacuzzin nu sen lägga mig i sängen och titta på någon film.

Har haft en trevlig kväll med god mat och god dryck:D!
Pappas jaktkompis Mats är här och han är sååååååå rolig haha!!

gud vad jag längtar till 27e januari då Malin kommer och vi brudar ska ut:D
Kommer bli en toppen helg känner jag, så ingen utgång nu framöver förens den 28e.
Känns skönt, börja träna och sluta äta massa skitsaker, bara unna sig på helgerna :)

saknar min älskling också :( ......
fårse om jag får mysa med honom i helgen, hoppas jag får träffa han på lördag iaf.
Det går så bra för honom nu när han är på elgiganten vilket jag är glad över.

Ne nu ska jag dra mig.
Vi hörs imorgon!


gos Alvin:)

goskusinerna:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: