suck...
2011-01-30 / 09:46:45 / Allmänt

Hallå.

I fredags var jag och Malin på förfest hos Robin och Jossan, var jätte kul:)
Sen tog vi allihopa taxi in till stan och sen in på Olearys!
Var jättekul, sen kom Mias kille och hämta upp oss, blev lite mycket där inne men annars hade vi sjukt kul!

Igår så mådde man illa, spydde och frös, jag spydde konstant från 11-22:30 åt eller drack ingenting, ringde senare på kvällen till sjukvårdsupplysningen och förklarade att jag var ut igår men aldrig mått såhär dåligt och att jag inte kunnat äta något och det pirrade i fingarna och fötterna, kunde inte stå upp för då kändes det som om jag skulle svimma..

Det hon sa är att jag åkt på magsjuka, vilket jag funderade på från början, så det var bara att hinka vatten och dricka resorb plus vatten och lite salt,
Var helt slut igår, spytt konstant och svin ont i halsen, var jätteledsen för att jag blev sjuk och att Malin var tvungen att vara här just då när jag bara låg och spydde och mådde dåligt.

Eftersom jag jobbat på förskolan har jättemånga barn spytt och jag funderade på när jag skulle få det, och igår kom det.
Mår bättre idag, har dock inte ätit något ännu bara druckigt.

Fårse vad vi hittar på idag, har iaf ingen feber och känner piggare, har lite ont i huvudet bara men annars så är det bra. Är svinhungirg också.

Beställade pizza igår, tog en tugga och allt kom upp!
Fårse om man kan äta lite av den idag, faktiskt sugen , sjukt sugen på frukt och mat, fyfan för att ligga och spy konstant en hel vecka, skulle aldrig klara av.

Hoppas ni hade en bra lördag iaf ;)
Nu ska jag se om jag kan ta mig något att äta!

Hörs senare :)


såhär såg jag ut igår .. fyfan för magsjuka!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: