sorry!
2011-01-31 / 10:43:23 / Allmänt

Förlåt för sämst uppdatering.
Men igår var jag så slut och orkade ingenting, min kropp var helt slut efter att jag spytt i flera timmar i lördags.
Hade huvudvärk igår och var helt slut som sagt.
Ställde mig även på vågen igår, har gått ner 3kg, haha sjukt att man går ner så mkt när man är magsjuk.

Mår i.a.f bättre idag, tror det är ganska bra att jag är hemma idag med och att jag sa att jag inte kunde jobba idag pga av att jag varit magsjuk, men imorgon börjar jag jobba heltid, vet inte hur länge, men det återstår att se!

Börjar 9-16:30 imorgon!
Idag åker Malin hem också, 17 tåget någonting tror jag det går.
Sen ska jag skriva in mig på Step in på badet idag:D!
Ska bli så himla skönt att få dra och träna och simma, längtar!

Ne nu ska jag äta lite frukost.

Saknar min Mathias, så otroligt mycket också, längtar efter honom, imorgon ska vi mysa:)


saknar dig så älskling<3

1 Kommentarer
Emma:

Stackare. Magsjuka är inte kul. 3kg är mycket på din kropp, du kan inte väga mycket nu?....

Hoppas du kryar på dej.



SKRIVET DEN: 2011-01-31 KL: 22:50:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: