PARTYSUGEN!
2011-01-15 / 20:44:08 / Allmänt

okej....
har suttit sen 7 ikväll och lyssnat på massa grym musik, och jag är så sugen på att festa:(
hahaha..

Alltså om ni inte hört Sensation Celebrate Life skivan från Spotify så tycker jag att ni ska göra det NU! och inte sen eller aldrig.
alltså låtarna där........... helt jävla sjuka och jag vill bara dunka musiken högt och börja dansa.

Ge mig en fet jävla fest NU sen är jag på G
28e och 29e blire PARTY hela helgen , malin kommer den 27e också.
Satan vad vi ska röja:D hahahaha

aja..ville bara skriva det.

Bjuder på dem grymmaste låtarna.
Lyssna och njut mina vänner.

diggar ni inte musiken kan ni draaaaaaaaaaa :D












GILLAR NI DET SÅ KOMMENTERA GÄRNA!!!!

1 Kommentarer
Linnea:

Den skivan är cpbra!!!!



SKRIVET DEN: 2011-01-15 KL: 21:32:37 URL: http://liinneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: