Ny laptop!
2011-01-15 / 16:08:46 / Allmänt

Hallå!

Idag vaknade jag 9 , blir väl så när man jobbar och kliver upp tidigt, man bli van :)
Skönt.

Har i.a.f köpte en ny laptop idag, det blev en HP 620, väldigt enkel också, kanske inte så supersnygg men jag gillar den faktiskt.
Köpte med virusprogram och 3 års försäkring, så jäklans skönt så ni fattar inte, tänk om jag råka spilla något på datan, då behöver jag inte betala ett skit, inte om jag tappar den i golvet, inte om det lossnar någon knapp, alltså allt ni kan tänka Er, tycker att man ska fan ta försäkring på datorer eftersom dem kan gå sönder väldigt lätt, och det finns dem som bara ta garanti och skiter i försäkringen och kul att lägga flera tusenlappar om en dator går sönder. Nävaa..

Jag är jätteglad nu iaf :)
Lite ovant att ha en sån stor dator, jag vart så van med min minipc.

Har suttit och fixat massa idag sen jag kom hem, och den är SÅ BRA:D
webbcamera på den också och den är jättebra!


här är den!

Den andra som jag la ut igår var det ingen hårdisk på så då vägra jag köpa den, även fast den var mycket finare!


2 Kommentarer
Anonym:

vad kosta den där?



SKRIVET DEN: 2011-01-15 KL: 16:30:57
Marielle:

3800:- men sen tog jag virusskydd plus 3 års försäkring vilket blev 6100:-



SKRIVET DEN: 2011-01-15 KL: 18:54:20 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: