mys<3
2011-01-09 / 22:45:44 / Allmänt

Åkte till älsklingen vid halv 4 idag, eller vi hämtade upp honom på Elgiganten, sen åkte vi hem till honom, åt middag, myste och hans xbox360 FUNKAR nu..
Har inte funkat på typ 1 år och han fick till det, haha ni vill inte veta hur han gjorde för att fixa det.

Aja, snäll mor som man har fick jag hämtning vid 21 tiden och är nu hemma, barnslig som man är har jag legat och tittat på Skönheten&Odjuret, min favvo när jag var mindre, älskar animerade och tecknade filmer hahaha!!

När jag var hos Mathias satt jag och sökte massa resor på ticket,fritidsresor, åååh ni anar inte hur mycket jag vill åka iväg med mitt hjärta... Jag hoppas vi kan åka till något varmt ställe i slutet av denna sommar, hade varit UNDERBART! bara han & jag<3

Imorgon ska jag på UM sen gå en sväng med Sandra på stan och sen hem till Mathias, han slutar dock 19 men ska sova hos honom imorgon så får vänta hos han tills han kommer hem:)

Nu ska jag se en till film sen sova!

godnatt:)!


mina bästa mystofflor!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: