Monday morning!
2011-01-24 / 10:08:12 / Allmänt

Hallå:)

Ny vecka,nya möjligheter.
Idag börjar jag inte förens 12:15 ska jobba eftermiddag idag!
regnar ute också! trist, det är dock plusgrader, höll på dra fet vurpa utanför Mathias igår med ena väskan i handen och hade den andra med datorn, sen från bilen när vi var hemma hos mig,
Mamma säger: Akta DATORN!
Jag: Gör inget, har försäkring.

hahaha, allt hon säger om datorn säger jag bara, har försäkring.

bjuder på lite pics från helgen






Vi spelade Sverige spelet och jag vann såklart, VIKTIGT!

Spelade Pictionary, jag förlorade, inte så konstigt, titta vad fint älsklingen ritar:)

Drack gott kaffe från Mathias nespresso maskin:D

Vi var ute och promenerade!

Köpte en snyggdator väska som var för liten för min nya dator.
Mathias mamma köpte den av mig! jag blev ledsen.

Min helg:D

1 Kommentarer
Marre:

Du gjorde mig inte liite sugen på godis nu när jag såg godisskålen! :p



SKRIVET DEN: 2011-01-25 KL: 13:11:25 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: