Minipc trasig:(!
2011-01-14 / 23:21:46 / Allmänt

Idag dog min mini pc asus data.
Lipade och var arg, satt med den hela dagen/kvällen igår och inget fel på den.
När jag kommer hem från jobbet idag och startar den så funkar den inte.

Kommer upp en sida som det står " starta felsäkertläge och balblalbal..
trycker på starta windows noramalt och ingenting funkar, den startas bara om och kommer aldrig fram till skrivbordet.
Finns ingen hårdisk i minipc vilket suger riktigt mycket ibland.
Mathias sa att den inte går att fixa, så allt har försvunnit som jag hade på min lilla älsklingsdator!
menmen, sånt är livet.

Ska inte köpa någon minipc, jag älskar dem för att dem är småa och man kan ha dem överallt och dem tar ingen plats alls.
Men samtidigt så om dem går sönder eller något blir fel så är det svårt att fixa dom.

Men ska åka och kolla en ny imorgon
Dom har mycket billiga på Alina systems och för riktigt bra pris!

Kanske blir någon sånhär..



och det är inte minipc!

Fårse vilken det blir!

less och trött och arg.

Så nu blir det sängen.
godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: