mathias<3
2011-01-22 / 19:33:12 / Allmänt

Hallå!:)

Igår kom älsklingen hem till mig,
hade köpt flaska vin och lite små godis och hade även köpt nya ljus, så det var supermysigt sen när Mathias kom, och han blev superglad!
Tog oss ett bubbel bad senare på kvällen.
Världens mysigaste kväll!

Imorse klev vi upp halv 10, glada och pigga, åt världens frukost och sen fick vi skjuss av min mamma till stan, köpte en skitsnygg datorväska på gina men tyvärr fick inte min dator plats i den. Så Mathias mamma köpte den av mig, den kostade bara 50:-
Får leta en ny helt enkelt:)

Sen var vi på något jobbmöte som mathias skulle på, jätte intressant, och gick hem sen och åt lunch.
Har ätit kinamat ikväll som vi gick och köpte, och jag åt Sushi så jävlans gott. MMMHMHM:D

Nu ska vi spela spel och mysa bara!
Jag har världens bästa pojkvän <3


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: