jobb!
2011-01-12 / 18:26:32 / Allmänt

Hallå!

Klev upp 06:45 imorse så jag hade god tid på mig, började 07:45!
Var jätteroligt att komma tillbaka på förskolan och träffa alla barnen, den avdelningen jag var på idag hade även julgransplundring så vi dansade runt granen, hade fiskdamm, och dem fick äta av pepparkakshuset vi hade gjort! haha=) Plus att dem hade klätt ut sig.

Ska i.a.f få jobba hela nästa vecka också, kanske få jobba hela JANUARI ut, hoppas det, kan bli mer också!
Är superglad för det.

Gick från jobbet vid 16 och tog 15 minuter att gå hem, körde lite powerwalk hem också.
Ikväll ska jag ta det lungt, är ISKALLT är hemma och jag skojar inte heller, dom har stängt av varmvattnet från 8-18 idag här i våran förening för dem skulle göra någonting, men hoppas värmen ska komma tillbaka snart.

Ne nu ska jag och mammsen äta.

Imorgon jobbar jag 7:30 - 16:30 :)


en bild från när jag var i Sthlm, här sitter jag och gör förätter:D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: