jobb imorgon!
2011-01-11 / 13:02:22 / Allmänt

Äntligen ska man få börja jobba igen imorgon!
Känns superbra och det ska bli jätteroligt, jobbar 07:45 - 16, sen ska jag få tider för nästa vecka också!

Igår kom älsklingen hem vid 19 tiden och jag åt middag med Anneli & Mats. Gott !!!
Efter det fick jag äran att diska vilket tog 10 år.
Satt sen och väntade på att Mathias skulle komma hem, vilket han gjorde, så vi låg och myste hela kvällen :)
niice.

Igår var jag på stan med Sandra köpte i.a.f två nya bh;ar 2 för 199:- inne på Cubus.
Fixade P-piller för 1 år framåt också. Sen drog jag världens vurpa när jag prata i telefon med mamma, jag skrattade och tyckte bara allt var pinsamt. haha

Klev upp vid halv 10 idag, sen gick jag och Mathias till g3 där vi blev bjuden på lunch, sen var vi på Hemmakväll och game och titta på massa roliga spel.
och nu är vi hemma och bara tar det lungt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: